بازی های اندروید رایگان و محبوب

وبلاگ تخصصی بازیهای اندروید به صورت رایگان

بازی های اندروید رایگان و محبوب

وبلاگ تخصصی بازیهای اندروید به صورت رایگان

وبلاگ مربوط بازیهای اندروید ایرانی بدون دیتا و رایگان

بازی محبوب کلش اف زامبی اندروید

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۸:۳۱ ب.ظ

برای انجام یک بازی استراتژی هیجان انگیز با موضوع ابرقهرمانان در مقابل زامبی ها آماده اید؟ آیا می خواهید ابر قهرمانان قدرتمند را برای شکست دادن زامبی ها در روز قیامت به خدمت بگیرید؟ امپراتوری خود را بسازید، سربازان خود را آموزش دهید و در کنار ابرقهرمانان خود در Clash of Zombies بجنگید! پایگاه خود را بسازید و از آن دفاع کنید، زامبی ها را با گروهی از قهرمانان افسانه ای بکشید. برای زنده ماندن در روز قیامت، به شوخ طبعی، اراده و استفاده از نیروها، جادوها و قهرمانان مختلف نیاز دارید، ترکیب های مختلف نبرد و استراتژی را امتحان کنید. زمان کلش است!

 

ویژگی های X-War:Clash of Zombies : بازی کلاسیک کلش، گیم پلی هیجان انگیزتر و آیتم های جالب قبیله!◆ کتاب ابرقهرمانان را کامل کنید! بیش از 50 قهرمان افسانه ای برای جمع آوری و تکامل وجود دارد!◆ جواهرات را جمع آوری کنید و به قهرمانان و سربازان افسانه ای خود قدرت دهید: خواهید دید که چگونه قدرت آنها در نبرد افزایش می یابد!◆ در چالش زامبی شرکت کنید و امپراتوری ها و قلعه ها را فتح کنید! با دوستان خود در لیگ و غارت جوایز غیرقابل درک!◆ دوستان خود را به دوئل‌های هیجان‌انگیز در زمان واقعی به چالش بکشید، شما افسانه و پادشاه جنگ خواهید شد!◆ به دیگر قهرمانان قهرمان در اتحادها بپیوندید، با هم امپراتوری بسازید و قفل پاداش‌های انحصاری را باز کنید!◆ Clash بازیکنان زامبی در سرتاسر جهان می‌توانند با هم مبارزه کنند تا پادشاه واقعی قلعه‌ها و امپراتوری‌های خود شوند! شیوع فاجعه زامبی! آیا به اندازه کافی شجاع و ماهر هستید که می توانید پادشاه زامبی ها را در قلعه و پایگاه شکست دهید؟ آیا می خواهید پادشاه شوید؟ دریغ نکن! اکنون به نبرد شدید با ابرقهرمانان خود بپیوندید! اگر از قبل عاشق بازی ما هستید... یک بررسی خوب برای ما ارسال کنید:)

کلش اف زامبی برای اندروید رایگان و محبوب است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۳
aydin piri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی