بازی های اندروید رایگان و محبوب

وبلاگ تخصصی بازیهای اندروید به صورت رایگان

بازی های اندروید رایگان و محبوب

وبلاگ تخصصی بازیهای اندروید به صورت رایگان

وبلاگ مربوط بازیهای اندروید ایرانی بدون دیتا و رایگان

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

دانلود بازی ماشین سواری CSR Racing 2

سه شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۴:۰۹ ب.ظ

CSR Racing 2 یک بازی درگ ریسینگ است که بر روی زمان شیفت مناسب و پمپ های نیتروژن تمرکز دارد. مانند تمام مسابقات درگ، از شما انتظار می رود که دنده را در زمان مناسب عوض کنید و ابتدا از خط پایان عبور کنید. شما برای انجام خوب و برنده شدن در یک مسابقه، مقدار زیادی پول نقد و امتیاز شهرت به دست خواهید آورد. شما همچنین می توانید با بازیکنان زنده در سراسر جهان به صورت آنلاین رقابت کنید. و همه این کارها را در حین ساخت سوپراسپرت های خود در طول مسیر انجام خواهید داد.

گیم پلی اندروید CSR Racing 2
بازی توسط توسعه دهندگان آن Natural Motion Games Ltd ساده و سرراست نگه داشته شده است. هنگام مسابقه فقط ماشین خود و حریف را همراه با سرعت سنج خود خواهید دید. RPM متر، که حیاتی ترین عنصر برای مسابقه شما است، به شما امکان می دهد به موقع جابجا شوید. به محض برخورد به منطقه سبزی که باید هنگام شتاب گیری به آن هدف گیری کنید، باید دنده ها را برای بهترین عملکرد و حداکثر سرعت تغییر دهید.

شما می توانید ماشین های خود را تنظیم کنید تا آنها را به هیولاهای آتش زا تبدیل کنید. از افزایش مقدار بطری نیتروژن گرفته تا بزرگ‌نمایی تقویت نیترو تا بهبود نسبت دنده و حتی فشار تایر برای افزایش چسبندگی برای کشش بهتر. افزودنی جدید در جدیدترین بازی CSR Racing 2 افزونه "crew" است. وقتی به عنوان عضوی از یک خدمه در یک رویداد مسابقه می دهید، پاداش بیشتر از آن چیزی است که می توانستید به عنوان یک گرگ تنها در تلاش برای فتح یک مسابقه درگ به دست آورید.

گرافیک این بازی موبایل اندرویدی نفس گیر است. بازیکنان در هنگام انجام بازی احساس غوطه وری کاملی خواهند داشت. ماشین‌هایی که رانندگی می‌کنید، ماشین‌هایی که با آنها مسابقه می‌دهید، سطح پیست و همچنین منظره، همگی حس کامل کنسولی را به شما می‌دهند که بسیار چشمگیر است. با توجه به اینکه حجم بازی در گوشی اندرویدی شما 1.9 گیگابایت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۶:۰۹
aydin piri