بازی های اندروید رایگان و محبوب

وبلاگ تخصصی بازیهای اندروید به صورت رایگان

بازی های اندروید رایگان و محبوب

وبلاگ تخصصی بازیهای اندروید به صورت رایگان

وبلاگ مربوط بازیهای اندروید ایرانی بدون دیتا و رایگان

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

House Flipper

يكشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۲ ب.ظ

آیا تا به حال به خانه کسی رفته‌اید و با خود فکر کرده‌اید، "شرط می‌بندم که می‌توانم این مکان را بسیار زیبا درست کنم؟" یا، یک به اصطلاح طراح داخلی وحشتناک را تماشا کرده اید که کاملاً محیطی را قصاب می کند که می توانستید در آن خیلی بهتر عمل کنید؟ اگر چنین است، خوشحالیم که House Flipper Mod Apk، جدیدترین شوق در تجارت بازی بازسازی خانه را ارائه می دهیم. برخلاف بازی‌های معمولی «نوسازی» که آنقدر سخت هستند که به محض قرار گرفتن روی تلفنتان آن‌ها را حذف نصب می‌کنید، این جایگزین دارای ویژگی‌های بسیار خوبی است که حتی ممکن است به تکمیل دوره طراحی داخلی فکر کنید. چه اینقدر سرمایه گذاری کرده باشید یا نه، ما مطمئن هستیم که House Flipper Mod Apk یک بازی عالی برای همه کسانی است که چالش را دوست دارند. در هر کجا که هستید یک طراح ماهر باشید زیرا این برنامه صبورانه در جیب شما منتظر می ماند تا زمانی که برای نشان دادن مهارت های استثنایی خود آماده شوید. اینجاست که چرا باید به آن فرصت بدهید:

این بازی در بدو انتشار برای رایانه های شخصی بلافاصله مورد استقبال قرار گرفت و اکنون نیز با استقبال گرم کاربران موبایل نیز مواجه شده است. مشخصه اصلی که این برنامه به ما ارائه می دهد این است که در یک نمایش یک نفره شرکت خواهیم کرد. این بدان معنی است که شما مسئول انجام سفارشات برای تیم خود خواهید بود، بخش هایی را که در غیر این صورت غیرقابل اصلاح تلقی می شوند بازسازی کنید، خانه ها را با آخرین روندها تزئین کنید و سعی کنید آنها را به بالاترین خریدار بفروشید. مثل زندگی واقعی است، جایی که شما یک مدیر دارید، اما او در عوض شما را وادار می کند همه کارها را برای او انجام دهید و بعد از آن اعتبار کسب کنید. بازی با باز کردن یک کسب‌وکار جدید شروع می‌شود، بنابراین متقاعد کردن فروشندگان بالقوه که می‌توانید خانه‌شان را برگردانید، سخت خواهد بود. هرچه بیشتر پیشرفت کنید، چرخاندن خانه‌ها، گرفتن امتیازهای بالا و استفاده از همه موارد قفل نشده‌ای که قبلاً میوه‌های ممنوعه بودند، آسان‌تر می‌شود.

گیم پلی سه بعدی
آیا یادتان هست که گفتیم این بازی همه چیز است به جز تاریک؟ بله منظور ما همین بود. این به این دلیل است که House Flipper Mod Apk دارای گرافیک واقعی و گیم پلی روان است.
به لطف مشخصات فوق‌العاده‌اش، طولی نمی‌کشد که فکر کنید آیا خلاقیت‌های زیبای شما می‌تواند در محیط زندگی واقعی شما نیز اعمال شود. این بازی دارای آیتم های شایان ستایش است، بنابراین می توانید برای ایجاد تغییراتی در اتاق نشیمن یا آشپزخانه واقعی خود الهام بگیرید. در مورد گیم پلی، ما بیشتر از ترکیب 60 فریم بر ثانیه آن راضی هستیم. همه چیز در House Flipper Mod Apk به آرامی اجرا می شود، به خصوص کنترل ها. سازندگان چند رابط تعاملی و بصری را کنار هم قرار داده اند، بنابراین هر زمان که بخواهید آن را دریافت کنید، همه چیز در دسترس است. این بازی همچنین وظایف مختلف و چالش های هیجان انگیزی برای شما دارد، بنابراین اگر در مقطعی احساس می کنید گم شده اید، فقط از خط داستانی که شما را در تمام کارهایی که باید انجام دهید استفاده کنید. Fix & Flip شعار بازی است، پس موجو خود را شروع کنید و سفر بزرگ خود را شروع کنید!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۰۱ ، ۱۲:۳۲
aydin piri