بازی های اندروید رایگان و محبوب

وبلاگ تخصصی بازیهای اندروید به صورت رایگان

بازی های اندروید رایگان و محبوب

وبلاگ تخصصی بازیهای اندروید به صورت رایگان

وبلاگ مربوط بازیهای اندروید ایرانی بدون دیتا و رایگان

بازی محبوب هی دی اندروید

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۰۸:۵۴ ب.ظ

hay day های دی واقعاً یک نام مشهور در صنعت بازی سازی جهان است. فقط با ذکر بازی Farm، اولین نامی است که مردم توصیه می کنند. بسیاری نظر دادند که این بهترین بازی مزرعه ای است که می توانید در حال حاضر بازی کنید. این بازی آنقدر محبوب است که در 122 کشور منتشر شده است و بازی ای است که سنین زیادی آن را دوست دارند.

ویژگی که این بازی را متمایز می کند این است که از نظر محتوایی بسیار متنوع است. اگرچه این فقط یک بازی مزرعه است، Hay Day ژانرهای مختلف بازی را به محتوای خود اضافه می کند. شما باید کارهای یک کشاورز را انجام دهید، یک مدیر با استعداد و فردی با دانش اقتصادی زیاد باشید. علاوه بر این، سرگرمی هایی مانند ماهیگیری یا بازدید از خانه دوستان نیز بازی را غنی تر می کند.

تصاویری چشم نواز، با استفاده از طرح های آشنا
هایدی به لطف تصاویر واقع گرایانه ای که نشان می دهد، بازیکنان زیادی را جذب می کند. وقتی برای اولین بار بازی را باز می کنید، خواهید دید که مانند یک مزرعه واقعی است. در مقایسه با همان بازی‌های قابل فراخوانی در حال حاضر و در حال اجرا، تصویر در این بازی تمام نقاط قوت یک بلاک‌باستر را دارد.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۹
aydin piri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی