بازی های اندروید رایگان و محبوب

وبلاگ تخصصی بازیهای اندروید به صورت رایگان

بازی های اندروید رایگان و محبوب

وبلاگ تخصصی بازیهای اندروید به صورت رایگان

وبلاگ مربوط بازیهای اندروید ایرانی بدون دیتا و رایگان

دانلود بازی فری فایر مکس اندروید

پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵ ب.ظ

Free Fire MAX نسخه بهبودیافته و ارتقا یافته نسخه قبلی خود، Free Fire است، اما وعده می دهد که بسیاری از تجربیات جدید و منحصر به فرد را برای سرگرمی بازیکنان به ارمغان بیاورد. به عنوان یکی، می‌توانید به آن‌ها فکر کنید که MAX پیشرفت‌های زیادی در گرافیک، گیم‌پلی، حرکات شخصیت‌ها و بسیاری از عناصر جذاب و جذاب دارد. علاوه بر این، Free Fire همیشه به دلیل گیم پلی و ویژگی های آن بسیار معروف بوده است، حتی به طور مداوم فعالیت های جدید را برای ایجاد انگیزه در بازیکنان به روز می کند. علاوه بر این، این یک بازی بتل رویال است و بر عنصر اکشن بقا تأکید خواهد شد و مفاهیم کاملاً جدیدی را در این سبک به بازیکنان می دهد. Free Fire MAX پیشرفتی از محدودیت های تخیل است و همیشه بهترین تجربه را با دوستان خود به بازیکنان می دهد.

بازی Free Fire MAX برای اندروید یک بازی بتل رویال است و گیم پلی اصلی بازی برای تمام سنین ساده و دوستانه است. در هر مسابقه، به طور تصادفی 50 بازیکن را به جزیره ای پر از سلاح و تجهیزات پرتاب می کند. با این حال، تنها یک تیم یا یک بازمانده باز می گردد و بیشترین پاداش را از بازی دریافت می کند. بنابراین، گیم پلی بر بقا و استراتژی تاکید دارد، جایی که بازیکن باید از تمام عناصر اطراف خود استفاده کند تا طولانی ترین بازمانده شود. گیم پلی بازی همچنین شگفتی های بیشتری را برای بازیکنان به ارمغان می آورد، مانند حالت های بازی، جوایز، تجهیزات، سلاح ها و فعالیت های رویداد. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند در این بازی سرگرمی را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و حداکثر چهار بازیکن در هر تیم مجاز هستند، اما بازیکن می‌تواند قبل از شروع به پریدن در جزیره با هم متحد شود.

Free Fire MAX فقط یک بازی اکشن نیست، که در آن بازیکنان فقط هدف گیری و تیراندازی می کنند، بلکه باید تاکتیکی باشند و به سرعت خود را با همه موقعیت ها وفق دهند. اگر با هم تیمی ها بازی می کنید تاکتیک ها مهم و کلیدی به نظر می رسد و می توانید به طور غیرمستقیم از نقشه تاکتیکی برای تعامل با هم تیمی های خود استفاده کنید. از طریق آن، توسعه تاکتیک ها به آرامی پیشرفت می کند و بازیکن به راحتی با هم تیمی های خود برای حمله یا دفاع در مکان های خاص کار می کند. کل نقشه تا 50 بازمانده خواهد داشت و ترکیب تاکتیک ها و مهارت های فردی یک پیروزی باشکوه را برای همه به ارمغان می آورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۳۰
aydin piri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی