بازی های اندروید رایگان و محبوب

وبلاگ تخصصی بازیهای اندروید به صورت رایگان

بازی های اندروید رایگان و محبوب

وبلاگ تخصصی بازیهای اندروید به صورت رایگان

وبلاگ مربوط بازیهای اندروید ایرانی بدون دیتا و رایگان

بازی Soul Knights برای اندروید

شنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۰، ۰۹:۱۹ ب.ظ

وقتی صحبت از خزنده‌های سرکش یا سیاه چال می‌شود، بازیکنان بلافاصله به بازی‌هایی فکر می‌کنند که بر مهارت‌های شخصی تأکید دارند و گیم‌پلی بی‌پایان را تکرار می‌کنند. با این حال، این به بازیکنان انگیزه می‌دهد که دائماً از آن بازی‌ها لذت ببرند، زیرا آنها به طور مداوم چیزهای جدیدی را برای بازیکنان در آزمایش‌های بعدی به ارمغان می‌آورند.

همین امر در مورد Soul Knights نیز صدق می کند، جایی که به طور مداوم چیزهای جدیدی را به بازیکنان می دهد تا بهترین تلاش خود را برای تجربه و لذت بردن از سرگرمی بی پایان بکنند. این همچنین یک بازی خزنده سرکش و سیاه چال است، اما با گرافیک دوبعدی دوست داشتنی و جذاب، که بازی را حتی چشمگیرتر می کند. این بازی همچنین عناصر جدیدی را برای سرگرم کردن بازیکنان هر هفته به روز می کند، مانند سلاح ها، شخصیت ها، مهارت ها و باس های جدید.
Soul Knights یک بازی با ساختار گیم پلی خزنده سیاهچال است، بنابراین چیزهای جدیدی را برای سرگرم کردن بازیکنان معرفی می کند. نه تنها این، بلکه بازی را می توان در هر زمان، هر مکان، بدون نیاز به اینترنت بازی کرد، حتی پیشرفت بازیکن را در زمان واقعی ذخیره کرد. بازی هیچ خط داستانی ندارد، حتی خط داستانی هر شخصیت. در عوض، بازیکن وظیفه دارد بر تمام چالش ها غلبه کند تا سنگ های جادویی را در انتهای مسیر بازیابی کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۱۱
aydin piri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی