بازی های اندروید رایگان و محبوب

وبلاگ تخصصی بازیهای اندروید به صورت رایگان

بازی های اندروید رایگان و محبوب

وبلاگ تخصصی بازیهای اندروید به صورت رایگان

وبلاگ مربوط بازیهای اندروید ایرانی بدون دیتا و رایگان

برنامه CamScanner اندروید

يكشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۰، ۰۳:۳۱ ب.ظ

CamScanner Premium MOD APK یکی از برنامه های پیشرو اسکن اسناد است که توسط INTSIG Information ارائه شده است. در اینجا می توانید بدون پرداخت هزینه اضافی، ویژگی کامل این برنامه را دانلود و تجربه کنید.

معرفی CamScanner
امروزه متن های زیادی به صورت تصویر یا کاغذ وجود دارد. وقتی شخصی می خواهد محتوا را بگیرد یا آن را ویرایش کند، باید متن را به صورت دستی دوباره تایپ کند، بنابراین زمان زیادی می برد، به خصوص متنی که چندین صفحه طولانی است. با درک این مشکل، INTSIG Information محصولی به نام CamScanner را راه اندازی می کند تا به شما کمک کند کار شما آسان تر شود. فقط باید دوربین را جلوی اسناد قرار دهید تا به صورت خودکار به متن روی گوشی شما تبدیل شوند. سریع، ساده و مفید چیزی است که این برنامه می تواند به ارمغان بیاورد.

یک اسکنر هوشمند
در حال حاضر، تعداد زیادی اپلیکیشن برای اسکن و تبدیل متن وجود دارد، اما فناوری هوش مصنوعی یکپارچه هنوز واقعا قدرتمند نیست. ناگفته نماند که کیفیت عملکرد آنها فقط متوسط ​​است و گاهی اوقات با اسناد کمی پیچیده تر مانند حاشیه های خاص یا فونت های خاص، خطا ایجاد می کند. CamScanner در این موارد نیست. می توانید اسناد یا تصاویر کاغذی را به سرعت و به سادگی اسکن کنید. به طور هوشمند کلمات را تشخیص می دهد و عملکرد اسکن عالی را ارائه می دهد. شما حتی می توانید یک تصویر را در چند ثانیه تبدیل کنید و در عین حال کیفیت تصویر بی عیب و نقص، شارپ را حفظ کنید. نه تنها این، بلکه CamScanner از ویرایش رنگ نیز پشتیبانی می کند. فقط باید به سمت راست صفحه بکشید و نسخه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
کیفیت سند پس از اسکن
جنبه دوم در مورد کیفیت است. CamScanner از دیگر برنامه های کاربردی از این نوع متمایز است. متن و تصاویر بسیار واضح با وضوح بالا تبدیل می شوند. یافتن خطاهای جزئی مانند جزئیات جوهر اضافی دشوار خواهد بود. می‌توانید مستقیماً استفاده و تأیید کنید یا نظرات کاربران را در Google Play بخوانید.

قابلیت اشتراک گذاری
پس از اسکن و تبدیل، می توانید خروجی را در شبکه های اجتماعی محبوب مانند فیس بوک، توییتر به اشتراک بگذارید یا آنها را از طریق پیام کوتاه، مسنجر، واتساپ یا لاین ارسال کنید. در صورتی که دوستان و همکاران شما اینترنت ندارند، می توانید آنها را از طریق اتصال بلوتوث نیز به اشتراک بگذارید. راحت است، درست است؟

قابلیت ذخیره و همگام سازی
در مورد فضای ذخیره سازی، می توانید آن را در حافظه تلفن خود ذخیره کنید یا از فضای ابری که توسعه دهنده به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید. با این حال، شما فقط 200 مگابایت دارید. اگر فقط فایل های متنی مانند Docx، excel را ذخیره می کنید، این کار بسیار راحت است. اما اگر به فضای ذخیره سازی عکس بیشتری نیاز دارید، باید از نسخه Premium برای افزایش تا 10 گیگابایت استفاده کنید. در مرحله بعد، برنامه قابلیت همگام سازی و آپلود خودکار فایل ها در یک پوشه را دارد. آن را تنظیم می‌کنید، سپس وارد هر فضای ذخیره‌سازی شخص ثالثی که توسط این برنامه پشتیبانی می‌شود، مانند Box، Dropbox، Google Drive، OneDrive یا Evernote وارد شوید. بنابراین، در هر کجا که هستید، از هر دستگاهی، همچنان می‌توانید به اسناد خود دسترسی داشته باشید.

آیا باید از نسخه پریمیوم استفاده کنید؟
اگر می خواهید تقاضای بیشتری داشته باشید، باید از نسخه پریمیوم برای ابزارهای قدرتمندتر استفاده کنید. با توجه به فضای ذخیره سازی که قبلا ذکر کردم، به جای 200 مگابایت پیش فرض، به 10 گیگابایت افزایش می یابد. این تبلیغات حذف می شوند. علاوه بر این، از حالت اسکن کتاب پشتیبانی می کند.

اگر می خواهید کتاب خود را به یک فایل Docx یا PDF تبدیل کنید، آسان است. برای افرادی که اغلب با اسنادی مانند من کار می کنند، از ویژگی امضای دیجیتال راضی هستم. من می توانم امضای خود را به اسناد خود اضافه کنم (اکسل، پاورپوینت یا PDF). حتی می توانم امضای دیجیتال دیگران را حذف کنم. علاوه بر این، بسیاری از ویژگی های دیگر مانند اسکن با کیفیت HD، حالت اسکن ID، ایجاد پوشه های بی نهایت (در نسخه رایگان، تنها سه پوشه در این برنامه ایجاد می شود)، تبدیل تصویر به فایل های اکسل و غیره وجود دارد.

نسخه MOD APK CamScanner
چرا نسخه MOD مورد نیاز است؟
CamScanner بسیاری از ویژگی های قدرتمند را ارائه می دهد، اما آنها رایگان نیستند. برای باز کردن قفل کامل باید 4.99 دلار در ماه یا 49.99 دلار در سال بپردازید. به همین دلیل است که باید از نسخه MOD APKMODY استفاده کنید. رایگان است.

ویژگی های MOD
تمام ویژگی های پیشرفته نسخه Premium را باز کرد.
فایل های PDF فاقد واترمارک هستند.
Evernote/SkyDrive را به‌طور نامحدود آپلود کنید.
بدون تبلیغات
اسکن با کیفیت بالا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۰۹
aydin piri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی