بازی های اندروید رایگان و محبوب

وبلاگ تخصصی بازیهای اندروید به صورت رایگان

بازی های اندروید رایگان و محبوب

وبلاگ تخصصی بازیهای اندروید به صورت رایگان

وبلاگ مربوط بازیهای اندروید ایرانی بدون دیتا و رایگان

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

بازی محبوب کلش اف زامبی اندروید

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۸:۳۱ ب.ظ

برای انجام یک بازی استراتژی هیجان انگیز با موضوع ابرقهرمانان در مقابل زامبی ها آماده اید؟ آیا می خواهید ابر قهرمانان قدرتمند را برای شکست دادن زامبی ها در روز قیامت به خدمت بگیرید؟ امپراتوری خود را بسازید، سربازان خود را آموزش دهید و در کنار ابرقهرمانان خود در Clash of Zombies بجنگید! پایگاه خود را بسازید و از آن دفاع کنید، زامبی ها را با گروهی از قهرمانان افسانه ای بکشید. برای زنده ماندن در روز قیامت، به شوخ طبعی، اراده و استفاده از نیروها، جادوها و قهرمانان مختلف نیاز دارید، ترکیب های مختلف نبرد و استراتژی را امتحان کنید. زمان کلش است!

 

ویژگی های X-War:Clash of Zombies : بازی کلاسیک کلش، گیم پلی هیجان انگیزتر و آیتم های جالب قبیله!◆ کتاب ابرقهرمانان را کامل کنید! بیش از 50 قهرمان افسانه ای برای جمع آوری و تکامل وجود دارد!◆ جواهرات را جمع آوری کنید و به قهرمانان و سربازان افسانه ای خود قدرت دهید: خواهید دید که چگونه قدرت آنها در نبرد افزایش می یابد!◆ در چالش زامبی شرکت کنید و امپراتوری ها و قلعه ها را فتح کنید! با دوستان خود در لیگ و غارت جوایز غیرقابل درک!◆ دوستان خود را به دوئل‌های هیجان‌انگیز در زمان واقعی به چالش بکشید، شما افسانه و پادشاه جنگ خواهید شد!◆ به دیگر قهرمانان قهرمان در اتحادها بپیوندید، با هم امپراتوری بسازید و قفل پاداش‌های انحصاری را باز کنید!◆ Clash بازیکنان زامبی در سرتاسر جهان می‌توانند با هم مبارزه کنند تا پادشاه واقعی قلعه‌ها و امپراتوری‌های خود شوند! شیوع فاجعه زامبی! آیا به اندازه کافی شجاع و ماهر هستید که می توانید پادشاه زامبی ها را در قلعه و پایگاه شکست دهید؟ آیا می خواهید پادشاه شوید؟ دریغ نکن! اکنون به نبرد شدید با ابرقهرمانان خود بپیوندید! اگر از قبل عاشق بازی ما هستید... یک بررسی خوب برای ما ارسال کنید:)

کلش اف زامبی برای اندروید رایگان و محبوب است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۰۰ ، ۲۰:۳۱
aydin piri

بازیهای اندروید رایگان و مود شده

سه شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۰، ۰۳:۰۶ ب.ظ

یافتن بهترین بازی‌های اندروید همیشه آسان نیست، به همین دلیل است که من بخش بزرگی از یک دهه را صرف جمع‌آوری صدها لیست در سراسر وب کرده‌ام تا به گیمرهای موبایل کمک کنم آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. به همین دلیل است که ما فهرستی را گردآوری می کنیم که با تکامل اکوسیستم بازی اندروید، هر چند هفته یک بار با ورودی های جدید به روز می شود.

 

بنابراین اگر از جستجوی بازی‌های خوب در Play Store خسته شده‌اید و با دست خالی وارد بازی می‌شوید، اینجا نقطه خوبی برای شروع است. از بازی‌های پلتفرم گرفته تا بازی‌های RPG و بازی‌های مسابقه‌ای، از رایگان تا پولی، این لیست بهترین بازی‌های اندرویدی ما است که می‌توانید بازی کنید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۰۰ ، ۱۵:۰۶
aydin piri

بازی کلش اف کینگز اندروید

دوشنبه, ۱ آذر ۱۴۰۰، ۰۹:۱۴ ب.ظ

اطلاعات بیشتر در مورد Clash of Kings :
در این بازی استراتژی بیدرنگ با دیگر بازیکنان و موجودات آنلاین درگیر شوید. شما با محاصره یک قلعه در تلاش برای بازپس گیری خانه خود شروع می کنید. به عنوان یک بازیکن، روند بازسازی امپراتوری خود را طی خواهید کرد، زیرا هدف خود را برای ساختن یک پایگاه قلعه قدرتمند تعیین می کنید. هنگامی که ارتش شما به وظیفه خود رسید، باید شروع به فتح سرزمین های جدید کنید. برای به دست آوردن منابع و فرود در بازی Clash of Kings، بازیکنان دیگر را شکست دهید. شما همچنین باید با تقویت دفاعیات خود با ارتقاء قلعه، قصر، اژدها و پادگان ارتش خود از قلعه خود مراقبت کنید تا در برابر قدرتمندترین حمله مقاومت کنید.

گیم پلی
بعد از اینکه در راه بازگشت به پادشاهی خود مبارزه کردید، باید تمام ساختارها را بازسازی کنید تا یک امپراتوری بسازید. هنگامی که برخی از ساختمان های نظامی و منابع اولیه را ساخته اید، می توانید هر طور که می خواهید حکومت کنید. با کلیک بر روی انواع ساختمان های مختلف به شما نشان می دهد که چه چیزی ارائه می دهند و چه الزاماتی برای ساخت آن وجود دارد. همچنین یک تابلوی اطلاعات مفید در نزدیکی قلعه وجود دارد که می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر روی آن کلیک کنید. ارتقاء این ساختمان ها کیفیت منابعی را که هر موسسه تولید می کند بهبود می بخشد.

با ارتقای ساختمان‌های خود، نیروهای بهتری دریافت می‌کنید، سپس آن ارتش‌های ارتقا یافته را برای نبرد در برابر هیولاها و سایر بازیکنان می‌فرستید، که در یک نقشه جهانی چند نفره توسعه یافته اتفاق می‌افتد. نیروهای ارتقا یافته شانس بیشتری برای برنده شدن در نبردها دارند. در بازی Clash of Kings بازیکنان می توانند از توانایی ها در طول نبردها استفاده کنند و موجوداتی مانند اژدها را برای کمک به ارتش خود فراخوانی کنند. عملیات نبرد اکنون با یک ارتش جدید برای مبارزه، چهار تمدن جدید برای کشف و یک سیستم رتبه بندی محبوبیت جدید برای تسلط گرم می شود. می توانید با دیگر بازیکنان آنلاین اتحاد ایجاد کنید که به شما امکان می دهد در زمان جنگ به یکدیگر کمک کنید.

می توانید نیروها و منابع را با دیگر بازیکنانی که متحدان شما هستند به اشتراک بگذارید. برای متحدان خود هدایایی بفرستید و از آنها بخواهید هدایایی را برای شما پس دهند. شما همچنین می توانید اژدهایان خود را به یک کوئست بفرستید تا هدایای کمیاب را به شما برگردانند. اگر از طرفداران بازی های استراتژیک هستید، یک بازی سرگرم کننده است. برای دانلود بازی فقط روی دکمه دانلود کلیک کنید و بازی را از سرورهای امن ما دانلود کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۰۰ ، ۲۱:۱۴
aydin piri