بازی های اندروید رایگان و محبوب

وبلاگ تخصصی بازیهای اندروید به صورت رایگان

بازی های اندروید رایگان و محبوب

وبلاگ تخصصی بازیهای اندروید به صورت رایگان

وبلاگ مربوط بازیهای اندروید ایرانی بدون دیتا و رایگان

دانلود برنامه پلی استور اندروید

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳ ق.ظ

اطلاعات بیشتر در مورد فروشگاه Google Play
Play Store به شما امکان می دهد برنامه های اندروید را به صورت رسمی و ایمن در Google Play دانلود و نصب کنید. این فروشگاه و پورتال رسمی Google برای برنامه‌ها، بازی‌ها و سایر محتواهای Android برای تلفن یا رایانه لوحی شما است.

گوگل پلی قلب سیستم عامل اندروید است. بدون آن، یک کاربر عادی نمی تواند دستگاه اندرویدی خود را به درستی کار کند. بنابراین در این مقاله، آخرین به‌روزرسانی‌های فروشگاه Google Play و آخرین نسخه در حال اجرا را به شما اطلاع خواهیم داد.
همانطور که اپل اپ استور خود را دارد، گوگل نیز گوگل پلی دارد! این یک مکان بزرگ است و محتوای زیادی را به کاربران خود ارائه می دهد. Play Store در Google Play به عنوان یک برنامه برای دانلود در دسترس نیست.

Play Store فقط با برنامه های اندروید سروکار دارد. تمام دنیا از آن برای دانلود برنامه های کاربردی در گوشی های هوشمند، لباس های اندرویدی یا تبلت های خود استفاده می کنند. کاربران می توانند با استفاده از این پلتفرم اپلیکیشن های خود را جستجو و نصب کنند. فروشگاه برنامه Appvn یک پلتفرم مشابه برای دانلود و به روز رسانی برنامه است. برخی از برنامه ها پولی هستند اما بیشتر برنامه ها در اینجا رایگان هستند.

ویژگی جدید Play Protect به طور منظم برنامه‌ها و دستگاه شما را برای فعالیت‌های مضر بررسی می‌کند. همچنین در صورت یافتن خطر امنیتی، اعلانی دریافت خواهید کرد. اکنون با سرویس محافظت از بازی، دستگاه خود را با استفاده از برنامه Find my device یا با ورود به android.com مکان یابی می کنید.

به‌روزرسانی فروشگاه Play خود به آخرین نسخه:
Play Store به دلیل اهمیت آن در مدیریت برنامه‌های نصب‌شده و نصب برنامه‌های جدید، از پیش روی همه دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است. اما، معمولاً برای کاربرانی که با سیستم عامل اندروید جدید هستند یا برای افرادی که نسخه‌های نصب شده Play Store خود را به‌روزرسانی نکرده‌اند، می‌توانید از طریق این APK به آخرین نسخه Google Play به‌روزرسانی کنید.

اگر می‌خواهید آخرین نسخه نسخه Google Play Store 2019 را دریافت کنید، می‌توانید با دانلود از این صفحه شروع کنید. همچنین، می‌توانید انواع برنامه‌هایی مانند موسیقی، بازی، کتاب، فیلم، ویرایشگر عکس و بسیاری موارد دیگر را جستجو کنید. یک جستجوی کلمه ای منجر به انواع مختلفی از برنامه های مشابه می شود و می توانید برنامه مورد نظر خود را بر روی تلفن اندرویدی خود نصب کنید. علاوه بر این، رتبه بندی فعلی برنامه را نمایش می دهد. بنابراین می توانید برنامه را از طریق رتبه بندی نمایشگر قضاوت کنید و سپس برنامه را نصب کنید.

برنامه های خود را مستقیماً از طریق فروشگاه Play به روز کنید:
تمام برنامه‌هایی که روی دستگاه Android خود نصب می‌کنید از طریق فروشگاه بازی مدیریت می‌شوند. این اطمینان حاصل می کند که تمام آخرین نسخه های منتشر شده توسط توسعه دهندگان برنامه ها به دست شما می رسد. با به روز نگه داشتن برنامه های خود، آنها را قادر می سازید تا به درستی کار کنند. به‌روزرسانی‌های برنامه معمولاً حاوی رفع اشکال و ویژگی‌های جدیدی هستند که تجربه برنامه شما را بسیار بهتر می‌کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۰۵
aydin piri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی